fredag 30 november 2007

Sony Ericson K550i

Äntligen fick vi våra telefoner...helst GRATIS!! Ja, ni läste rätt G-R-A-T-I-S.
Det var en lite lögn...helt gratis var dom inte. Jag förlängde mitt Telia Vänner
abonemang med två år. Men jag hade ju inte tänkt byta heller så då kan man
säga att dom var gratis....eller hur!

Vad gör man på sin lediga dag? Jo, julstädar. Byta gardiner, slänga upp några
julstjärnor, dammsuga....bla, bla, blaaaa. Så jädrans tråkigt. Fy.
Om jag vann 10 miljoner på Lotto skulle jag anställa en städare(OBS!! Ingen
städerska). Snygg ska han oxå vara och städa naken...MOHAHAAAAAAA!
Öööhh...vart var jag nu(fantasierna skenade)?
Jo...Efter sädningen började jag med maten. Skinka och potatismos. MUMS.
Kära nabon och lill gubben kom och käkade. Mysigt.
Gumman och lill gubben lekta så bra. Våra små änglar...
Vi hade ju plockat fram vår sjungande gran. Den var spännande värre. Lill
gubben tyckte den var riktigt rolig:
"Tutti, tätta på"
"Hinn, tätta på"
Granen sjöng:
"Jingle bellsch, jingle bellsch...."
Och
"We wisch you a merry chrischtmasch..."
Den lät som ett fyllo på en parkbänk någonstans. Batterierna är på väg att ta slut.
När kära nabon och lill gubben var på väg hem stod barnen i gummans rum och
headbangade till Jingle Bells. Gulligt värre.
Nå niin.
Nu ska jag med hunden. Natti natt!

Inga kommentarer: