måndag 5 november 2007

Mörkaste Afrika!

Ja-a vad ska man säga...
Ta mig till mörkaste Afrika och gräv ner mig.
När kommer snön?
När kommer vintern?
Jag riktigt längtar...Det är såå mörkt.
Denna eviga längtan och väntan.
På tal om längtan. Snart åker jag, Linn och Gretzky till Kiruna. Till min kära syster-yster.
Gumman saknar moster och kusin vitamin. Det gör jag oxå!
Men innan vi åker blir det party...jag menar PARTY!
Imorgon ska jag till kära grannen och färga håret(igen). Man måste ju bli fin till festen.
Köpte en klänning i helgen. Svart såklart. Måste svälta hela veckan för att komma i den. (jag är redan hungrig).
Imorgon åker jag och Linn till Kalix. Vi har lurat med oss Ann-Charlotta.
Måste kompletera klänningen med något snyggt..typ en kofta eller nåt.

Nä-ä. Nu sitter jag bara och skriver en massa skit.
Återkommer när det hänt nåt trevligt.

Inga kommentarer: