onsdag 28 november 2007

Fest blev det....

Måste hålla med Nadja...det var skitkul. Julfesten på lördag, alltså.
Julshow på folkan i stan. Bra musik, god mat och trevligt sällskap. Kunde inte ha blivit bättre.
Buggade så jag hade träningsvärk dagen efter.
Och snapsen smakade extra gott....slurp! :D

Tattooo
Nu har kära nabon gjort sin tatuering....hur snygg är den? OOOOLA LA LA....sååå jävla(ursäkta) läcker. Hur snygg som helst!!
Nu får ni gissa vad jag ska göra...joooooooo..ska boka tid för MIN nästa. YES....har ju pengar till en..(hihiii hi hii).

Work, Work..
Hur kan livet vara så här..hmmm, vad ska jag säga. Upp och ner, som en (höll på att svära igen) bergodalbana. Ena dagen är nattsvart. Man känner sig som, ja-a...som bottenskrapet i an avfallshink och andra dagen svävar man på små lulliga lila moln.
Exempel:
Förra fredagen var jag så äckligt less på allting. Tänkte säga upp mig från IKEA(aldrig!)
Idag..nya uppgifter, nya utmaningar. Allt känns otroligt bra. Mår som en prinsessa(i trollskogen). Snacka om sol upp, platt pannkaka.

Nöjen
Mohahaaa, ni skulle bara veta vad jag o kära nabon planerar.
Mohahaaa. Ni skulle bara veta.
Tevligt ska vi ha!

Sova dax. Kram kram.

Inga kommentarer: