onsdag 1 oktober 2008

Allt som vanligt...


På måndag kväll kom la familia hem. Lill gumman hade mycket att berätta.
När vi lagt oss hade hon mun diarré och jag hade inte hjärta att säga åt
henne att hon ska vara tyst....för kärringen skulle upp strax efter fyra.
Ni kan ju gissa hur trött jag var på tisdag morgon när klockan ringde...
tio över fyra. Gäääspp!!
Såå, nu är allt som vanligt igen. Härligt. Måste erkänna att jag saknade
lill gummen enormt. Men det var ganska skönt att få lite "egentid". Det
behövs då och då(kankse inte fem dagar).

Dagen på jobbet kändes som en evighet. Tiden gick med snigelfart, dessutom
så drabbades vi av den berömde latmasken. Fick vi nånting gjort...hmmm...
nä. Och nu är jag ledig två dagar(pust det var jobbigt att jobba en dag).
På kvällen var jag och kära nabon och spelad badminton. Det var riktigt
skönt att röra på fläsket...kul var det oxå. men attans var jag fick ont i fötterna.
Nya skor ni vet. AJ!(och otränad)

Imorgon igen....mera aj.


Inga kommentarer: