torsdag 16 oktober 2008

Ensam hemma

Jaha då vart man själv igen. Sambon och gumman åkte till Umeå idag.
Så nu är man solo hela helgen....nästan solo. Jag har ju lill gubben som
sällskap. Han tittar lite konstigt på mig när jag pratar med honom. Han
tror nog att jag blivit helt galen. Först måste han stiga upp mitt i natta
och gå ut och nu surrar jag en massa skit åt honom. Stackarn vill nog
byta familj.

Vad gör man en sån här dag då?
Absolut ingenting. Har bara slappat och slöat. Har t.o.m glömt att laga
mat åt mig. Hmmm...konstigt nog så är jag inte ens hungrig. Men ska
försöka komma ihåg att fixa middag imorgon...om jag orkar.
Måste fixa hundvakt till lördag och söndag. Jag jobbar ju från 10 till 19
båda dagarna. Det blir mycket "Snääääällla mamma...snälla, snälla"
Morsan och Roffe är mest troligt i stugan så om jag tigger och ber på
mina bara knän kanske dom tar honom över helgen. Då ska jag sova i
stan...kanske.
Nä, mina damer och herrar(iaf en) ska jag gå på en prommis med min
lill gubbe. Sen blir det sängen.
Saknar lill gumman redan...såå tyst!! Puss på dig lill vännen.

Inga kommentarer: