fredag 10 oktober 2008

Förlåten??

Efter "buset" i måndags med tröjorna så har jag gått på tå.
Speciellt på jobbet(och TS). Har undvikit Klippan och Mr
DoftarGott..och jag har lyckats riktigt bra. Har inte sett
nån av dom. Sååå nöjd med mig själv...men...lilla djävulen
har fått en konkurent...samvetet. Nåja, man får stå för det
man gör...och det gör jag.

Idag när jag stod och monterade Expedit(en nyhet) så
slog det mig...jag saknar Klippan enormt. Har inte pratat
med henne på flera dar(senast måndag). Då kommer min
kollega på vrum med telefonen:
"Nån som vill prata med dig"
Det var Klippan....snacka om telepati. Kanske jag blivit
förlåten...hoppas det. Nu måste jag fjäska för Mr DoftarGott
för det är med honom jag ska jobba. Kanske jag bakar nåt
till båda...nu till söndag. Jag jobbar ju oxå, extrapass(min dumma
idiot!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha en kladdkaka går alltid hem. :)

Anonym sa...

Du har fått en utmärkelse av mig:)
//www.verco.webblogg.se

Anonym sa...

Hej! Jag hittade din blogg:-)