onsdag 4 februari 2009

Bad day!!

Vad kan man säga...ibland har man bra dagar, ibland riktigt bra
dagar...sen har vi dagar sm denna!!! Allt...ja-a nästan allt gick fel
idag. Klockan 03.15 vaknade man, trött som bara den. Allt var
lugnt ända tills jag skulle åka till jobbet. Plockade med mig det
jag brukar..."taggen", telefonen, snuset och ...????...var fan har
jag lagt börsen. Sprang runt hela huset och sökte men icke.
Paniken började stiga...vart kan jag ha lagt den?
Jaaaaa...vi var och hämtade ved från Sangis igår med farsan.
Börsen var i hans bil.
Jahapp!
Gasen i botten till jobbet. Skynda, skynda. Jag var inkörare idag
(man kör in varor till saluhall med ledstaplare). Det började jätte
bra! Körde in i ett podie...pust..den höll. Senare fick jag inte in
en pall i facket...ännu lite senare råkade jag köra in i en hylla...rena
turen att den inte rasade.
Jag höll på att bli tokig...började lite smått bli riktigt arg. Då kom
räddningen...Klippan! Hon ville byta...jaaaaaa! Hon körde, jag
packade upp varor. Såååå skönt.

Väl hemma for gumman till grannen och sambon ut på en "spring-
runda". Jag slocknade på soffan till lill-terroristen kom hem.
"Maaammmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!"
Hann inte ens riktigt vakna än mindre svara så kommer terroristen
och sätter sig på mitt huvud. Gissa vem som tände på ALLA
cylindrar! Vad gör hon då...jo, en massa konstiga grimaser.
GRRRRR!
Snacka om 5-års trots. Håller på att bli galen(mer än vanligt).
Nåja...trotsen kanske går över...om en sisådär 30 år.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte går den över sååå fort, den har ju inte gått över för dig än!! =)

Anonym sa...

*hihii* Minns att jag frågade bvc-sköterskan en gång när trotsåldern skulle gå över... hon svarade: när dom flyttat hemifrån. Och faktiskt, R har ingen trots alls! *garvar åt mitt kassa skämt*

Nä men allvarligt, i det här huset har det varit ungefär varannat år....gånger fem. :)