tisdag 25 september 2007

En sån dag..


Hade tänkt stiga upp tidigt. Ställde klockan igår kväll, i nattmössa. Trodde jag ställt den på, typ halv åtta. Skulle ju tvätta lite kläder och sånt.

När klockan väl ringde så var den halv nio.....inge tvättande här inte. Det blev nästan stressigt.Pust!

Väl på jobbet började jag o Kamilla med ett STORT projekt. Byta klädsel på Mysinge. Vi höll väl på i..en sådär.....flera timmar! Vi stonkade och stönade. Svor och gormade....och fnissade hysteriskt. Kunderna glodde med stora ögon och skakade på huvudena. Trött som jag var så gjorde man ju en massa dumma misstag. Förr kunde jag skylla på att jag var "en dum blondin"(förlåt alla blondiner). Men NU då...Bara bita i det sura äpplet och erkänna att hjärnan är borta.

Av allt slitande och jobbande fick jag ont i huvudet.

" Ja, men då e det ju inte tomt där uppe iaf" konstaterade Kamilla.

Nä, man kan ju inte ha ont i vakum. mohaha!

En sån dag:)


På kvällen gick hela familjen över till Marie och barnen, som bjöd på super god kladdkaka. Det var pricken över i:et.! Tack Nabon. Och kakfaten var ruskigt fint!

Nu ska jag göra som gubben på bilden. Slappa o sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

de ser ju ut som Hans, en lördag kväll!!

Anonym sa...

Hehe är det så där du sover Sussi? ;)