fredag 14 september 2007

Vänner!!

Jag hittade en fin lite dikt i en tidning och tycker att den passar för idag.

Den tillägnar jag mina vänner!



Det finns en blomma

vit som snö,

kan ej vissna, kan ej dö.



Dess namn

känner du nog igen,

trofast vänskap

heter den.



Idag har jag haft en mysdag med mina vänner. Jag o gumman for till stan
på morgonen. Hade date med Marie. Vi var och shoppade kläder till imorgon. Sen var vi på IKEA o kollade så att kollegerna jobbade ordentligt;) Jag och Marie ska eventuellt på krogen imorgon(kan ni fatta det har blitt fart på tanten igen)!

På kvällen gick jag o gumman till Kamilla. Där var det fullt hus. Linn hade kompisar o jag hade kompisar. Vi drack lite vin o surrade. Riktigt trevligt.



Alltså dagen kan man sammanfatta som riktigt lyckad, bland mina vänner.

kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tanten..vad är det för tugg???
Pinglan om jag får säga...

Anonym sa...

Jaha, dags att komma till Kalix till dina vänner som bor långt bort!!!!