tisdag 18 september 2007

Tom-i-bollen!


Idag har jag kännt mig "urblåst"....som att nån har blåst ur hjärnan. På jobbet kändes allt bara..nja, vad ska man säga JOBBIGT!! Tur att man iaf fick "vila ögonen" lite.;) Nice!
Tur att jag och "nabon" har stora planer på G.
Vi har en massa roligt som vi ska hinna göra innan snön faller. Paintball är en grej som vi ska testa. Det ska bli urkul!(om det blir nåt, vill säga)
Jag lär se ut som ett vandrande blåmärke. Man får ju blåmarken om nån bara glor ilsket på en. Aj!!
Sitter o lyssnar på musik som "nabon" skickat åt mig(Tack Marie). Man blir ju festsugen IGEN!!!! Just de..tanten var ju ut på krogen i lördags. Hamnade på Umppari med min kära "nabo", sambo och Mr NagelFett(hahaaaaa!!!)Kul hade vi iaf. Surra gjorde vi oxå!
Hittade en gullig bild på min lilla älskling. Ganska läcker. Eller?
Kram på er mina vänner...extra stor till "nabon"!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

varför får hon en större kram än mig?!

Anonym sa...

Halloj,vad bra att du också börjat blogga.
men hörru, ni måste ju vara småtokiga som for o red i det där vädret? :)
Ha det bra *vinkar från backen*

Anonym sa...

Hmmm...när blir de nån middag?!