torsdag 20 september 2007

Släkten är värst:)


Jag hade knappt fått upp mina grisögon när telefonen ringde. Det var kära syster yster som ringde och sa att dom skulle komma ner...IDAG!
Vilken lycka.:D
Dagen på jobbet blev väldigt intressant...väntade bara på att dagen skulle ta slut så jag skulle få åka hem. Men jag och Frida hann iaf montera ihop en Änga mediamöbel(reklam!!). Tid tog det, men roligt hade vi.
Hämtade lillgumman från moffa o Terttu innan vi gick över till kära "nabon". Gumman ville ju titta på katten (och jag ville träffa "nabon").
Katten Svea var på värsta bushumöret. Halvtimman som vi satt där hann hon klösa Linn vid ögat, bita henne i benet, bita mig, klösa mig och Linn. Hon var en terrorist...eller som hon numera heter TERRORISTA!
SÅÅÅÅÅ...äntligen kom syster yster med familjen. Linn blev jätte glad, hon visste nämligen inte att dom var på väg. Gretzky blev oxå glad....och jag!
Så nu har vi huset fullt med folk och två hundar. Gummorna på bilden var stentrötta men vägrade sova.... Då är allt som vanligt, med andra ord. Snart lär dom stupa i säng...jag med.
Imorgon ska vi hitta på nåt roligt!
Ha det gott!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nog var det världens sötaste tjejer som poserade för dig. Och glada. Vill bara tacka för ert tålamod med oss och er gästfrihet. Vi är lite väl impulsiva som aldrig kan planera utan allt händer nu eller på engång. Tack för en skön helg hos er. Kram på er alla.

Anonym sa...

Terrorista!....det namnet passar som handen i handsken..Snart blir det nog en barbiepäls utav henne