fredag 28 september 2007

Jobb, jobb,jobb

Alltså...jag skulle vara ledig hela FYRA dagar. Hade ju tänkt fixa trädgården inför vintern, aktivera hunden lite mm.
Dom fyra dagarna blev helt plötsligt EN. Hmmmmm...
Hur kunde det hända?
Jo en viss Sussi har lite svårt att säga nej, när det nalkas jobb.
Jag skulle bara in en sväng på jobbet idag. Hade tänkt jobba ett par timmar...det blev 5(suck). Sen haffade Mr T mig och frågade om jag kunde jobba på söndag. Visst, visst, har inget annat för mig. Bara några minuter senare kommer Mary och frågar om jag kan jobba på lördag. Visst , visst, har inget annat för mig.
Såååååå.......
På måndag ska jag hinna med allt som jag tänkt göra under helgen. Pust! Det blir tuft.
Jag får väl stå framför spegeln nån kväll och träna på NEJ!
Idag var jag och Linn och lekte med Fia och Ida. Ungarna lekte och stojade. Jag och Fia diskuterade Facebook. Tror jag lägger ner min FB. Jag fattar inget!! Fia hade blivit biten och en zombie....dööööhhhh. Varför?? Hajar noll.
(Tack för kaffet Fia!)
Nä, nu är det dags att slänga sig i soffan och ta det lungt ett tag. Måste ladda batterierna inför helgen.
Som vi brukar säga på IKEA: Vi ses i varuhuset!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste verkligen träna på det ordet, nej alltså.
Ja varför folk går omkring o biter en kan man ju fråga sig?! Det värsta är ju att man blir tydligen likadan,jag har iaf försökt bita dig o alla möjliga andra. *fniss*

Ses!