tisdag 11 september 2007

Trött, sliten....minigris!

Så känner jag mig!
Efter en tuff jobbhelg så är jag riktigt sliten:(, men det kan man ju bara inte erkänna.
Eftersom jag är trött, konstant, så äter jag GODIS hela dagarna,,,därav minigrisen.
Idag när jag kom hem från mitt älskade jobb så var min lilla gubbe halt...hunden alltså! Stackarn sträckte sig på söndag när han jagade boll.
Jag trodde han hade blivit bättre men ack ack så fel jag hade. Idag gnyyyyyr han när han ska ner för trappan. Stackars lilla gulleponken.
Jag måste bara förklara bloggnamnet: SnurriBurr.
Snurri(g) kommer från MIG, såklart. Jag är såååååå tankspridd så de e int klokt. Här en dag skulle jag o en arbetskamrat ut och äta. Vi kunde inte bestämma vems bil vi skulle ta. Tillslut bestämde vi oss för min bil. Jag sökte nycklarna o sökte o sökte....hitta inga nycklar.
"Har nog glömt dem i bilen"
Trodde jag ja!
Vi kom ut på parkeringen....hitta ingen bil!!!!!!
Efter några väldigt lååånga sekunder kom jag på att:
JAG ÅKT TILL JOBBET MED MARIE!
Och Burr: För jag känner mig burrig:)
Nu börjar ögonlocken kännas tunga. Ska ge min halta-stackare en riktig bamsego och lill gumman en nattipuss och hoppa i säng!
Ja hej!

Inga kommentarer: