tisdag 17 februari 2009

Backyard Babies...rockar fett!!!

På lördag morgon tog jag med mig lill gumman och jyckebycken till
stan och morsan. Slängde inte dom där och for till jobbet. Dagen gick
faktiskt riktigt fort. Det brukar den göra när man har roligt...jodå,
ibland har jag roligt på jobbet!
Efter jobbet åkte jag till morsan och Rolf. Tog en snabb dusch, sa
natti natt till gumman och gubben och åkte till Klippan. Hon bjöd
på Taco's...yammi!
Vi gjorde oss fina....och sen bar det iväg till Umppis! Och Backyard!!
WOHOOO! Vilket ös. En massa tatuerade människor överallt. Och
vissa hade skit snygga tatueringar.
JAg och Klippan lyckades tränga oss nästan fram till scenen. Där
stod vi och skrålade ikapp med alla andra smålulliga fans. En kille
hoppade på mina fötter hela spelningen...Han stod nog mer på mina
fötter än på golvet(fötterna är lite blå idag).
Vi hade så roligt. Skrattade så mycket att jag hade onte i magen
dagen efter. Det gör vi fler gånger!

Dagen efter jobbade man. Före sju var man uppe.

Riktigt seg dag...pust!


Nu lite bilder!





Nice!!!

Inga kommentarer: