fredag 20 februari 2009

Otur...suck.

Jaha då var det dax igen!
När ska oturen ta slut...är sååååååå less.
Var och köpte glykol idag. Fyllde på och for till
kiosken för att tanka. Bilen gick på ångorna men
jag tog mig till kiosken. Pust! Lite svettigt var det.
Nåja väl framme så kunde jag andas ut. Men som
ni redan räknat ut så hade jag otur igen....suck!!!!
Tror ni jag fick bensin. Nädå! Pumpen var sten
död! Försökte med allt men icke. fy fabian....suck
suck, SUCK...höjden av otur. Det var bara att köra
hem på ångorna igen..hem kom jag. Men hur ska
jag ta mig till jobbet imorgon????
Hittade ca 2 liter i garaget...men tar jag mig till stan.
Med min otur så får jag väl soppatorsk imorgon,
halv 5 på morgonen. Det är bara att hålla tummarna.
Det blir spännande att åka till jobbet.
Nice...inte!

Det händer bara mig!!!(känns det som)
Skrattretande. hahahahaaaaaa......suck.

Inga kommentarer: