onsdag 11 februari 2009

Första matchen!

Ikväll for vi på ishockey...hela familjen!
Lill gumman ville oxå följa med. Jätte kul!
Jag bodde ju nästa på Lombia när jag var liten.
Vi var på alla hemma matchen och t.o.m på
A-lagets träningar ibland. Så jag blev riktigt glad
när gumman ville följa med.
Lite orolig var jag att hon skulle tröttna efter en
period...men hur fel hade man. Gumman tyckte
det var roligt och hon var riktigt intresserad.
Hon frågade en massa om hockey och
varför dom gör si och så.
skit kul.
Hon följer mammas fotspår!!




En sak undrar jag över......
Hur i h-vete kan man kalla ett hockeylag för
BEAVERS??
Posted by Picasa

Matchen var ganska bra...Löven vann över Piteå.

Jag tror det blev 7-1..vi for innan matchen var slut.

Gumman blev så trött och det var bara nån minut kvar.

Det ska vi göra fler gånger!

Inga kommentarer: