onsdag 18 februari 2009

Kallt och mysigt...

För ett par timmar sedan var jag ut med hunden.
Stackarn är ju helt slut. Löptikar i farten...igen.
Minst två...och gubben är lite..ja-a...jobbig.
Nåja...det var riktigt skönt ute. Ca -20 grader,
sol(som börjar värma lite) och vindstilla. Hade
kunnat gå på långpromenda men gubben frös
om tassarna.
Nu sitter jag vid kaminen och svettas. Orkar bara
inte lyfta på bredarslet så jag får sitta här och
svettas...med mössa på huvudet!! Tog på mig min
lilla mössa direkt jag vaknade... Ser ut som häxan
Mimi(från Ankeborg). Sambon frågade om jag blivit
pekfingerrockare...rappare alltså. Men riktigt så illa
är det inte. Vill bara inte skämma nån...ser bara ut
som 7 svåra år i Sibirien!!

Igår var jag lite farlig i trafiken...fyyy mig! Jag tog
lite bilder....samtidigt som jag körde. Tur att inte
farbror polisen såg det.
Riktigt fina vinterbilder blev det....hi hiii!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hugo känner också av löptikarna! Han har gjort 2 misslyckade rymningsförsök, och ett halvlyckat (han sprang efter Freja, men blev haffad)...

Anonym sa...

Dig vill man inte möta i trafiken;p
//Veronica